• OMX Baltic−0,01%261,76
  • OMX Riga−1,1%872,07
  • OMX Tallinn0,01%1 684,18
  • OMX Vilnius−0,16%1 010,5
  • S&P 500−0,13%5 738,17
  • DOW 300,33%42 313
  • Nasdaq −0,39%18 119,59
  • FTSE 1000,43%8 320,76
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,26
  • OMX Baltic−0,01%261,76
  • OMX Riga−1,1%872,07
  • OMX Tallinn0,01%1 684,18
  • OMX Vilnius−0,16%1 010,5
  • S&P 500−0,13%5 738,17
  • DOW 300,33%42 313
  • Nasdaq −0,39%18 119,59
  • FTSE 1000,43%8 320,76
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,26
  • ST
  • 28.10.14, 13:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaheksa põhjust, miks tellida kontori- ja tarbekaubad kulleriga kontorisse

Ligi 10 aastat kontoritarvete ja esmatarbekaupade müügiga tegelenud internetipood www.ahoi.ee on arenenud Tallinna ja Harjumaa üheks suuremaks olmetarbekaupade e-äriks. AHOI kliendihalduri Kaisa Kalmuse sõnul eristub internetipood traditsioonilisest jaekaubandusest eelkõige mugavuse, personaalsuse ja oluliselt suuremate valikuvõimaluste poolest.
Kaheksa põhjust, miks tellida kontori- ja tarbekaubad kulleriga kontorisse
  • Kaheksa põhjust, miks tellida kontori- ja tarbekaubad kulleriga kontorisse
1. Mugavus ja lihtsus Kõige olulisem on e-kaubanduse juures loomulikult mugavus, sest kõik kaubad saab valida ja tellida ühest kohast, kontorilaua tagant tõusmata. Ja samamoodi mugavalt ja muretult jõuab kaup järgmisel päeval kulleriga kontorisse, säästes sekretäri või büroojuhti mineraalveepudelite või paberipakkide tassimisest käeotsas. Kliendiks registreerumine käib kodulehe vahendusel ning kauba tellimine toimub kasutajakontoga sisse logides või telefoni/meili teel – kuidas mugavam on! Kui tellimuse täitmine peaks mingil põhjusel pooleli jääma, saab seda hiljem jätkata ja täiendada. Võimalus teha oma ostud läbi e-poe muudab igapäevase elu ja töökorralduse lihtsaks ja mõnusaks.2. Kiirus ja ajavõit Kogudes kontoris kokku tellimuse ja minnes tellitud asju kauplustest otsima, võib küsitud toodete leidmiseks ja ostuks kuluda palju kallist tööaega. E-poest saad kõik asjad ühest kohast jalavaeva ning ajaressurssi kulutamata. AHOI kuller toob kauba Tallinnas ja selle ümbruses kohale tellimisest järgneval tööpäeval või muul kokku lepitud kuupäeval.3. Suur ja pidevalt laienev valik AHOI kaubavalikust leiad  vajalikud ja meeldivad tooted nii koju kui ka kontorisse. Esindatud on lai valik toiduaineid alates maiustustest ja kohvist kuni salatite ja pudruhelvesteni ning esmatarbekaubad alates pliiatsitest ja mähkmetest kuni nõudeni. Kui tulemas on külalised, saab ka kringli, võileivatordi ja veini koos ühekordsete nõudega e-poe kaudu kohale lasta tuua. AHOI kaubavalik laieneb pidevalt ning kui esimese hooga kodulehelt soovitud artiklit ei leia, anna sellest julgelt teada, sest kauplus laiendab oma nomenklatuuri just tarbijate soovide ja eelistuste järgi.4. Soodne ja läbipaistev hind Lisaks mugavusele ja kiirusele on e-poodidel tavaliselt varuks veel üks trump – see on hind. Põhjus on lihtne: e-poel ei kulu raha kauplusepinna rendile, sisustusele ning teenindajate palgale ja seega saavadki internetikauplused oma klientidele samaväärset kaupa oluliselt soodsamalt pakkuda. AHOI pakub oma püsiklientidele aga veel suuremat soodustust, nii et tasub helistada ja küsida!5. Turvaline keskkond Internetipoest tellimisel tasub veenduda, kas tegemist on Eesti E-kaubanduse Liidu liikmega ning kas kodulehel on „Turvalise ostukoha“ kvaliteedimärk. See eraldab turvalisi ja usaldusväärseid müüjaid võimalikest petturitest.6. Personaalne kliendihaldur Nagu iga teisegi teenuse puhul, on ka e-kaubanduses aina enam levinud personaalne suhtlemine kliendiga. AHOI on võtnud eesmärgiks teadvustada oma klientidele, et ka anonüümsena tunduva e-poe taga peituvad tegelikult sõbralikud ja abivalmid inimesed, kellele võib nii mure kui ka rõõmu korral helistada ning kirjutada. Ja loomulikult ka kohtuda, kui tekib soov rääkida läbi lepingu tingumusi või anda nõu kaupluse sortimendi osas. AHOI klienditeenindus on avatud tööpäevadel 8.30-16. Kliendihaldurid aitavad meeleldi kõikides küsimustes ning probleemide lahendamisel telefonil 6 616 454.7. Pidevalt arenev ostukeskkond Läbi aastate on AHOI pidevalt tegelenud oma kodulehe täiustamisega, et tellimuse esitamine muutuks klientide jaoks veel selgemaks, kiiremaks ja mugavamaks. Otsingusüsteemid on lihtsustatud, eripakkumised ja kampaaniad nähtavad esilehel ning uudiskirjad sisukamad kui kunagi varem.8. Muretus ostusoovide ja kingituste osas Ja kui jõuab kätte aega mõelda kingipakkidele, kontoripidudele ja külaliste vastuvõtmisele, on ka siin e-pood abiks. Interneti kodulehel saab rahulikult mõelda, vaagida ning hindu uurida. Kui ideed puuduvad, tasub ühendust võtta AHOI klienditeenindajaga, kes soovitab olenevalt temaatikast, eelarvest ning kingisaajast/üritusest, mis põnevat pakki või lauale võiks panna ning annab infot hindade kohta. Kui jõulu- või sünnipäevakingituse osas on kokkuleppele jõutud, pakitakse kingi(d) ära ning toimetatakse vastavalt soovile kas kliendile või otse kingisaajale.
NB! Novembri lõpuni kõigile aripaev.ee lugejatele allahindlus -5% kogusummast ning transport tasuta! Soodustuse saamiseks kehtib salasõna "Äripäev".
Personaalse Kaubanduse OÜ AHOIwww.ahoi.eeTel. 6 616 454E-post: [email protected]
Klientide kommentaarid: "Artist Siseraadiod OÜ on veebipoe AHOI klient juba aastast 2009. Nende poolt pakutavat teenust hakkasime kasutama, kuna ettevõttes oli töötajate arv kasvanud ning vajasime kontorisse igapäevaseid olmetarbeid tihedamini ning suuremas mahus, samuti külaliste vastuvõtuks vajalik on tänu AHOI-le paremini korraldatud. Kuna kauba tellimine sealt on kiire, mugav ning kliendihaldurid on alati abiks ka eritellimuste puhul, oleme jätkuvalt nende püsiklient."Katrin LaurbüroojuhtArtist Siseraadiod OÜ„Meie koostöö on kestnud juba pikki-piki aastaid, kindlasti juba alates aastast 2008, ja saame AHOI kohta öelda ainult kiitvaid hinnanguid. Personaalse Kaubanduse OÜ teenuseid kasutame põhiliselt turismimesside ja turismi turundusürituste korraldamiseks vajalike kaupade saamiseks. Kuna meie poolt soovitu võib olla seinast-seina, peame tähtsaks seda, et saame kogu sortimendi kätte ühe tellimusega ja ühest kohast. Samas on ka oluline, et pakutavate kaupade valik on lai ja isegi juhul, kui soovitud kaubaartiklit ei juhtu olema, oleme kindlad, et meile see vajalik toode ikka leitakse. Kauba tarnega ei ole probleeme olnud – tellitud kaup tuuakse kohale alati meie poolt soovitud ajaks.“Urve ValdojaassistentEAS Turismiarenduskeskus

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 26.09.24, 14:38
Tele2 näide: põlvkondade vastandamine tööelus edasi ei vii, oluline on leida ühisosa
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele